Aangenaam!

Icontactafbeeldingk ben Fiona van Kessel (1993) student journalistiek (Hogeschool Utrecht) en freelance journalist.

Deze website heb ik gemaakt om wat meer over mezelf te vertellen en wat van mijn journalistieke producties te laten zien.

Op de pagina artikelen is er een overzicht te vinden van een aantal (gepubliceerde) artikelen die ik tijdens mijn studie schreef.

Industrielinqs pers en platform
Van september 2014 tot maart 2015 liep ik stage bij Industrielinqs pers en platform. Industrielinqs is een uitgeverij en partner in kenniscommunicatie voor de industrie. Ik heb tijdens mij stage geschreven voor de vakbladen Petrochem, iMaintain en Duurzaam Geproduceerd.

Ook schreef ik webartikelen voor de websites van deze bladen en voor de websites PTManufacts en Utilities.

